Praktische afspraken

  • We hebben voldoende ruimte nodig om te parkeren met onze wagen (ca. 7m) op een vlak en vlot berijdbaar terrein.
  • Binnen 50 meter zijn er 2 geaarde stopcontacten nodig op 2 verschillende circuits.
  • Een kraantje waar we drinkbaar water kunnen nemen (liefst warm) is altijd handig.
  • We zijn steeds ruim op tijd aanwezig (ca. 1,5 uur). Gelieve ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is.
  • Wanneer iedereen voldaan is, geeft u een seintje, zodat we kunnen afsluiten. We bedienen weliswaar gedurende maximaal 2 uur. Uit onze ervaring blijkt dat deze tijd meer dan genoeg is om iedereen zijn buikje te vullen. Indien je wenst dat we langer blijven, kan dit, voor €30/extra 30 min. (dit dient wel op voorhand doorgegeven te worden).
  • U staat zelf in voor het afruimen en verwijderen van het afval. Een vuilbak met zak is steeds handig.
  • Er wordt steeds de dag zelf afgerekend. Betaalkaarten worden niet geaccepteerd. Indien u een factuur wenst, graag de gegevens op voorhand bezorgen.
  • Minimum 2 weken op voorhand wordt het exact aantal personen doorgegeven. 
  • Wij vragen €200 voorschot via overschrijving. Pas na ontvangst van deze overschrijving is de reservatie definitief. Bij annulatie 3 maand op voorhand wordt dit bedrag teruggestort. Nadien wordt dit voorschot niet meer teruggestort.
  • Ons rekeningnummer: BE16 9501 7701 9574
  • Indien de diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen bij de stad of gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.
  • We rekenen GEEN extra kilometervergoeding aan.
  • Indien het aantal voorgestelde personen of porties niet bereikt wordt, wordt steeds een minimumbedrag van 440 eur gerekend + de forfait van 150 eur.